03 January 2013

PRE WEDDING ANA & AZRAF


ASSALAMUALAIKUM....

Hari ini aku just nak share antara  pekara yang aku dah selesaikan sebelum menjelangnya hari bahagia kami...bercakap pasal persiapan perkhawinan photografer antara yang terpenting yang harus ada dalam chek list korang..maklumlah segala yang berlaku sebelum dan semasa dan selepas majlis harus dibuktikan...nanti dah tua-tua boleh tengok balik..bayangkan time rambut dah putih dah bercucu cicit then tengok balik album kawin kan ke sweettt tu...hehehehe....

Nak dijadikan kisah... pada awalnya aku tanak pre wedding ni...nampak macam kebaratan sangat....tapi macam rugi lah pulak dalam pakej dah ada tapi kita tak buat....so last2 aku decide ambil jerk gambar sempoi2...lagi pun aku tak ada koleksi gambar romantik-romantik dengan azraf ni......jadi masa christmas hari tu kami pun kuar buat pre wedding yang simple2 jerk...langsung tak bertema....main belasah jerk....pose lah gaya macam mana pun....lokasi area kota A famosa Melaka masa yang diambil cuma 2 jam setengah jerk...

ribuan terima kasih yang tak terhingga kepada team UNGGAS......

dah malas nak bebel panjang2...jum layan gambar kami....(ada antara gambar yang aku ceduk idea hasil carian dari google)















Sekian.......

No comments: