22 December 2012

ANTIBODY!!

Assalamualaikum....

1st aku nak korang layan dulu gambar ni......


rasanya semua orang dah kenal dengan produk Scott Emulsion...sekalipun tak penah rasa pasti penah nampak kat mana2 kedai atau farmasikan....Scott ni didatangkan dalam dua perasa satu oren satu yang original ikan warna putih....

Semenjak nak kawin ni macam-macam benda aku nak makan untuk menjaga kesihatan dalaman dan luaran....oleh kerana aku ni jenis antibody yang lemah mudah demam n lesu tambah pulak selera makan yang sangat kurang so aku decide nak ambik supliment jenis Scott ni....tujuan utama pengambilan adalah untuk control daya tahan badan aku ni dan untuk pertumbuhan tulang dan gigi yang kuat...maklumlah nak kawin ni macam 2 benda nak buat...biasa nya yang makan benda ni kanak-kanak...tapi jangan silap! sebab orang dewasa pun boleh makan....aku memilih perisa oren sebab rasa nya yang boleh ditelan dek tekak...penah cuba yang original tapi  mak ai nak muntah rasanya....tak tertelan!!!

kenapa aku pilih produk ni? sebab harga yang mampu milik! huhuhuhu...so pada sapa2 yang nak cuba produk ni boleh lah terus kan niat tu sebab tak rugi satu sen pun....

tak tau nak makan apa pulak lepas ni sebab macam nak makan coco collegen power plus....(tengah taksub nak dapat kulit yang tulus mulus!)

sekian, salam

5 comments:

Arjuna said...

"tujuan utama pengambilan adalah untuk control daya tahan badan aku ni dan untuk pertumbuhan tulang dan gigi yang kuat"

abis la laki ko
asik kene gigit je nanti
haha

shahfariengademin said...

Apebnde yg ko nk ggit sngat haa...hahaha...

anne said...

ijat: hahahaha....aummm...ko hado!..hahahaha

AnaAnne said...

shah: rahsia ok...nti ko tiru...hahahha

AnaAnne said...

shah: rahsia ok...nti ko tiru...hahahha