10 December 2012

E.S.C.A.D.A

Assalamualaikum.........



Pemilihan perfume memang memeningkan......bayang kan dalam satu masa terpaksa cium 3 jenis bau minyak wangi....sah-sah lah kepala boleh ting tong kan....aku bukan jenis yang pakai sangat perfume ni dan aku rasa tak penting sangat pun pakai perfume ni...tapi bila nak kawin ni...aku rasa perfume perlu dimasukkan dalam senarai hantaran aku....gatal!...hehehe...tak salah sekali sekala beli walaupun tak pakai...huhuhuhu...

Alkisahnya....termasuk malam tadi dah 3 kali aku g servey perfume...punya lah susah aku nak pilih...last-last sekali aku cuba satu perfume ni nama dia ESCADA...aku tak tau lah escada atau pun sekadar...hahhaha balun kan ajelah....seyes! aku sudah jatuh hati dengan perfume escada ni...sampaikan nak tido malam tadi pun aku dok hidu-hidu bau perfume ni dekat tangan aku dan tak sedar bila masa aku tertido...dasyat kan!...bau dia fresh2 gitu......harga dia 1 set 3++......

DONE! dah jumpa perfume yang aku nak....tapi tak beli pun lagi...just beli perfume untuk si azraf dulu...dah lama dia dok belek-belek dunhill desire merah tu...boleh pulak dia cakap nak pakai terus pastu baru wat hantaran...elok sangat lah tu kan...memang aku tak bagi lah...gelojoh kau azraf!....

Bila agakya aku nk beli perfume ni...seyes tak sabar!

Sekian.....

2 comments:

Arjuna said...

3++?
murah sgt tu
mintak mahal lagi laa
haaha

AnaAnne said...

hamboii...ko boleh ler nak bermahal2 ni...aku? mmg idak lerrr