24 November 2011

bakul shopping

yang sebenarnya aku bukan nak cerita pasal pergi shopping...tapi kali ni nak cakap pasal bakul yang digunakan untuk barang2 shopping...last week aku dan adik aku pergi tesco...tak pernah-pernah nak shoping barang dapurkan ( entah apa kena dengan ak
u agaknya tetiba nak shopping barang dapur )...

nak jadikan bahan tulisan aku kali ni...seyes aku memang tak tahu dalam tesco disediakan bakul yang tersangat lah comel untuk pengguna ( pada aku lah )... ciri-ciri bakul tu ada roda + tangkai
( tempat terik ) dan juga bakul tu warna merah....ramai yang gunakan bakul tu dan situasi masa itu sangat lah comel...dan ko orang boleh bayangkan lah muke kami bedua yang tersangat lah jakun dan asik gelak tengok orang usung bakul tu...

memandangkan kat tesco kena bayar rm 20 sen untuk penggunaan satu troli ( tesco sangat kedekut ) so adalah dinasihatkan pada para pengguna untuk menggunakan bakul merah ini....jimat dan ko orang akan nampak lebih cute kalau guna bakul terik nie tau!!

tengok sendiri bakul yang aku heboh sangat tu!!





3 comments:

dila said...

ko tau x dah 7 keturunan org pakai bakul tu?????kat mydin da lame gune mek wei....apa daaaa...nmpak sgt x penah beli brg dapur...hahaha

Cik Anita said...

HAHAHAHAHAHAHA.
lawak la cerita ko ni meah. bakul ni zaman nabi2 dah ada. Ko je yang tatau..sengal sungguh. dush!!!!

ya~ memang betul tu dila. huahua

AnaAnne said...

ala...tulah time kat upm dulu ko tanak ajak aku beli brg dapur..kan aku dh tak tau