20 November 2011

~ bila my mum gelakkan~

buat mate lentik2 macam ni..dah lama menjadi impian aku...tapi langsung tak pandai nak buat...puas dah aku study dengan kawan-kawan yang pandai...tapi tangan aku sangat lah keras untuk terus mengukir...DAN!!!!! sekarang baru aku pandai tapi itu pun sikit2 ajer...dan bila mak aku tengok aku nak kuar dengan mata macam tu.....nak tau dialog mak aku ape??????

mak: meh sini kejap
aku: nape mak????( dgn rasa pelik,dah kenapa mak den ni)
mak: kenape bulu mate ko tu melekat dekat tepi????
aku: ha!!! ( aku mula rasa pelik lah kan then mak aku tengok lagi)
mak : laaaa...celak rupanya...dah macam mata india ( macam india dia kata...haish)
aku: mak nieeee.....( mak terud gelak kan aku)....

dan aku tak nak lah buat mata macam tu lagi.....=)




2 comments:

Cik Anita said...

jadik pun yeeee! baru style orang Johore babe~ keh keh keh

AnaAnne said...

hahahah....ini secara tak sengaja..