24 November 2011

~mak dengan pasu2 nya~

orang perempuan kalau dengan bunga dah macam sahabat...tapi ada juga orang perempuan yang tak suka bunga ( lantak kome lah suke ke idak!!! )...mak aku adalah pengemar bunga..terutama bunga orkid...penah satu masa tu...dia suruh aku pergi beli bunga orkid time pesta MAHA kat serdang.....aku dengan gigih nya beli dua pasu bunga orkid hangkut balik segamat naik bus....bukan main gembira lagi mak aku...( tak tau separuh mati aku merengkik bawak bunga tu naik bus express )...hai lah omak den!!!kali ni lain pulak cerita nya...petang-petang ahad lepas sambil duk melepak dekat umah akak aku sambil-sambil tengok tv...mak aku pun berbunyi ( hah! dah mula dan mak den nie)...mula-mula dia ajak bejalan g jakel nak beli kain katanya....dah tu tak jadik pulak...ini yang timbulnya idea si emak aku ni....ngajak beli pasu pulak dah.. ( kalau mak ajak ayah aku..memang harapan lah dapat pergi, tu yang ajak kita orang )....aku, akak n adik pun layan kan jelah mak nie ha....siap2 then terus ke kedai pasu.....

tapi best jugak g kedai pasu nie...satu pasu ada yang rm 2500.00...peranjat a
ku!!!!
=
=
=
=
=










2 comments:

Cik Anita said...

awak suka ke bunga???cam x caya aje. HAHA

AnaAnne said...

saya suka pasu bunga....ingat tak kita penah bawak bunga orkid dengan pasu2nya balik ijok...