19 April 2011

~ kadang-kadang kita tak perasan apa yang kita lakukan itu nampak gedik~

sambil mengaru-garu kepala yang tak gatal ni...aku nak mula mengatur ayat untuk entry kali nie...sambil-sambil menaip fikir sekali lah tajuk yang paling sesuai and paling ngam dengan entry ini....tak pe tu belakang kira...yang penting cer cite dulu...paling penting disini TIADA KAITAN DENGAN YANG MASIH HIDUP....

apa pandangan pembaca-pembaca belog semua bila mana seorang perempuan tiap-tiap minggu bertandang kerumah keluarga Bf dia...sesuai tak rasa-rasanya....sesuai ke? tak rasa pelik ke? berbeza dengan lelaki yang tiap2 minggu bertandang ke rumah family Gf nya.. aku rasa yang tu tak ada masalah...tak lah nampak sangat ke tak manisan nya tu..hohoho

lain orang lain pendapatnya...so kat sini aku cuma nak nyatakan pendapat aku sendiri...memanglah kadang-kadang family sebelah Bf memang tak kisah kalo gf dia tiap-tiap minggu bertandang...tapi sebagai perempuan aku rasa patut fikir semula isu ini...bukan ke nampak tak manis kalo dah tiap-tiap minggu membontot ikut bf balik..bukan dah kawin kan...so....pandai-pandailah nak fikir kan... awak tu masih bergelar perempuan dan tahu manis tak manis tindakan yang dilakukan tu...

kalo sekali sekala datang duk seminggu ke tak pe lah jugak..abis kalau dah tiap-tiap minggu??...gedik lah pulak aku rasa...itu apa yang aku rasa lah kan...walau macam mana rapat sekali pun jangan lah melampau...hohoho...pelik-pelik....tak terfikir ke..tah-tah family lelaki tu nak jugak berkumpul anak beranak sekali sekala..mesti ada isu yang nak dibincangkan atau diguraukan sesama ahli keluarga then pergi habiskan mase sama-sama ke...abis kalo kau dah asik terconggok kat situ what the hell........itu pun tak boleh nak fikir ke....dunia-dunia...

tapi aku tekan kan kat sini....ini cuma pandangan aku sebagai seorang perempuan...lain orang kan lain pemikirannya....so renung-renungkan lah ye wahai kaum hawa.....orang selalu kata kalau dekat bau busuk selalu jerk ada tapi kalo jauh wangi ajar........



No comments: