16 April 2011

~ceritera sang gadis~


kepuasan!!! dalam hidup ini semuanya nak kan kepuasan..selagi tak puas selagi itu lah ada yang tak kena..kan..kan...ini berlaku tak kira sama ada pada sang jejaka mahupun sang gadis...tapi yang ni aku nak cerita dan kongsi sesuatu berkaitan dengan gadis..memandangkan aku sendiri gadis dan tentu sekali lebih memahami kaum yang sejenis dengan aku ini..

last week baru jerk cerita benda alah ni dengan kawan aku...kongsi pendapat masing-masing..dan ternyata kami adalah dari jenis golongan yang sama pendapat...apa aku merepek meraban ni....isu yang nak disampaikan tak kuar-kuar jugak..lantak! ada aku kesah..hahaha

korang pernah tak rasa perasaan jeles yang tak bertempat...seyes memang langsung tak bertempat... sipi-sipi pun tak ada yang kena...maksud aku macam ni...korang rasa jeles pada orang yang bukan bf korang, bukan jugak suami korang cuma kawan dan mungkin kawan tapi mesra..apa kejadahnya perasaan jenis ini..hahaha..langsung tak masuk akal...tapi ini lah yang berlaku dalam kehidupan sesetengah kaum hawa...

situasinya aku create sendiri nak bagi lebih jelas..hukhuk...korang mesti ada kawan dari jenis kaum adam kan..yang nie aku sure punya lah kan..but the same time boleh pulak tersuka kat dia even tak suka pun tapi korang rapat....dan bila dia cite pasal gurl lain depan korang..mula lah korang nak melenting, jeles tak tentu pasal...padahal tak de kaitan pun nak jeles...nak jeles untuk ape kan..bukannya dia nie Bf korang pun...lantak dia lah nak ader gf pun kan...tapi korang yang dah ader bf ni tetap nak jelas...hahaha...situasi yang tak boleh nak handle..perasaan datang dengan sendiri...jeng..jeng..jeng...

kita ada bf tak apa lah pulak...dia nak ada gf kita nak marah2..nak jeles2..tapi yang paling penting kaum hawa nie pandai cover tak tunjuk sangat jeles n tak suka bila mamat ni sebut pasal gurl lain..hahaha....nak kata korang nk couple dgn dia korang memang dari awal lagi tanak dan mungkin jugak nak tapi tak boleh..memang tak boleh nak bercinton dengan dia nie.....tapi tu lah yang terjadi...tak suka kalau dia ada kawan perempuan lain selain korang...perempuan nie memang macam tu...bila masuk jerk zon yang melibatkan perasaan memang selalunya tamak...kan..kan..pernah rasa kan situasi macam nie kan...jangan tak ngaku ye..hahahahah....

sekian sahaja untuk sesi ini.....


No comments: