01 March 2011

~sama tapi tak serupa~

look at d pic. carefully...adakah kesemua gambar diatas merupakan orang y sama?????jeng...jeng.... ok...nampak tak persamaan antara kami...kat mana y kelihatan agak sama...

actually..ada member aku nie..dikenali sebagai...en.rambut panjang itu aku...last week dia pergi birtday party anak kwn dia...so dia pun teks aku then cakap dia nampak ada someone kat birthay party tu y seiras muke macam aku...gelabah lah aku bile ada aku numb 2...hehehhe....so dia pun take pic dak nie....tu yang duk kat tengah2 tu lah orang nye...hehhehe...same tak kami???

so my friends pun tengok sama pic nie...then say..." erkkk...mane sama...may b cara pakai tudung yang buat kita orang nampak same" ok fine....sekarang aku dah jumpe orang seiras dengan aku..hehhehe...so sekarang tinggal lagi 6 orang perlu dicari coz ada orang kata kita ada 7 orang yang muka same macam kita dalam dunia nie......true or not?...dont know....

from todayyyy...aku akan tunggu 6 lagi kembar aku....sape2 yang terjumpe tu..leh lah tangkap gambar then pas kat aku..

No comments: