06 March 2011

~ hai lah kain~


semalam aku pergi kenduri kawen kat Melaka Perdana...majlis orang Melaka tak banyak beza dengan tempat aku...jadi aku tak lah nampak macam kera mendapat bunga tengok orang-orang disana...hoho....kali pertama pergi majlis kawin dengan family cik Aimy Najiah....

oleh kerana aku tak de baju kurung nak sarung time tu...aku sebat jelah baju dak amy nie...malang nya tak sesaiz...hahaha...baju ok lagi...tapi tang kain...aku berusaha mengepin kain tu....memang agak sopan lah aku jalan semalam tu..takut kain tercabut...sepanjang jalan aku dok kepit kain tu...kang kalo aku wat tak reti jerk...ada yang meriah majlis orang tu dengan kehadiran aku......jadi perhatian lak t...siap masuk surat khabar...."kain tercabut didepan khalayak"... perh memang best....hahahah

pada Aimy Najiah akk pinjam baju kurung hang semalam...ibu ajak g kenduri akk pun men sebat jelah baju hang....sory lupa nak bagi tau..hoho...lagi satu oleh kerana pagi nie balik awal jadi tak sempat nak basuh baju tu...hehehe...nanti basuh kan ye amy...ngeh2...len kali leh pinjam lagi....

2 comments:

Myra Jay said...

Dok kepit kain tu mesti org ingat sopannye budak nie jalan pun slow2..:)

AnaAnne said...

hehehe...gitu lah gamaknye....tak tau kepitan bermakna tu..ngeh2