16 January 2011

~DSLR~

sambil menaip message dia HP sambil menaip di blog saya yang tak seberapa ini...

wokey...kali ini entry nak tulis tentang impian aku untuk.......................................................................................posing didepan camre DSLR....ermmmm bila lah agak nya aku dapat bergaya ...lagak seperti artis gitu di hadapan DSLR....ada jerk teman2 yang punya camre jenis ini tapi .....tak rapat sangat dengan mereka...so tengok jelah picture2 mereka...

aku sangat2 teruja dengan gambar2 yang diambil dengan camre jenis ini atau yang seangkatan dengan nya...kebanyakan gambar yang diambil dengan menggunakan camre jenis ini.... mak ai....yang tak cantik pun boleh jadi cantik!!!...seyes!!!sampai macam tu sekali....

sekarang nie ramai sangat umat kat luar sana tu dah memiliki camre nie...mau tak nya..setiap kali aku kuar kemana2 pun ada jerk gulr2 or guys2 yang sangkut menatang nie kat leher mereka....kadang2 nak jerk tegur...hey u...dari gantung jerk camre tu kat leher wat pameran...lebih baik ambik gambar saya....=)....hehehhe...agak2 diorang pelik tak kalo situasi seperti itu berlaku....

pernah sekali jerk aku pose kat depan camre ni...seyes mmg tak puas!!!!tu pun sebab masuk talent u UPM....pastu diorang call da photoshut...tapi time tu kat kampung...so nak pergi pun jauh...batalkan jelah niat tu untuk pergi...melepas sudah....

satu jerk peluang aku nak pose depan camra yang macam tu...kawinnnn!!!!...tapi aku belum nak kawin lagi....so lambat lah lagi dapat tunaikan impian nie....

HA HAMBEK KO....BESAR PICTURE DSLR NIE AKU LETAK....!!!


No comments: