15 January 2011

~belum sampai masa~

bau tomyam seafood yang menusuk kehidung membuatkan perut bertambah keroncong....tapi gagah kan jua tangan ini untuk menaip untuk memenuhi ruangan blog aku ini....

pertama!!!!
AKU TAK NAK KAWINNN !!!!!!

kalau sebelum ini aku selalu mengutarakan isu teringin untuk melangkah ke dunia berumahtangga..tetapi kali ini sama sekali tidak...oh sangat tidakk!!!aku terasa sangat2 untuk tidak berkahwin..opsssssssss...bukan tidak sebenarnya...tetapi melambatkan tarikh dan tahun2 untuk kearah itu...mungkin sekadar menyebut untuk berkahwin tetapi sebab nak pakai dan solek cantik2 macam pengantin tapi tanak kawin betul2....boleh macam tu???wehahahah...

sebab:::::::::

ada banyak sebab yang membuatkan aku berubah fikiran....kalo dulu tak sabar2 nak berumah tangga tapi sekarang...ermmmm...rasa macam tak nak pulak....
ada beberapa situasi yang menyebabkan aku kurang senang untuk kearah itu....tapi terfikir jugak sampai bila kan....umur bukan semakin muda....masuk 24 dah nie....boleh tahan tua jugak lah....

haish.......tak suka nya bila aku terpaksa mendengar tentang pekara2 yang seolah-olah mahu membanding bezakan aku dengan someone....bak kata orang semuanya perfect lah dia tu...tolong lah mak.. tak kuasa i.....yes!!!! aku memang tak suka situasi macam ini...jadi pekak kan telinga...

nampak nya lambat lagi lah aku nak kawin......hehehehhe...

salam......

No comments: