26 November 2010

~ tak suka!!! ~

adakah aku terlalu berfikir yang bukan2...atau memang itu yang sedang berlaku..*pergi jauh2 wahai suara2 negatif*
adakah aku masih diperlukan....
sudah busankah dia....
masihkah ada rasa sayang pada aku atau..........
adakah sudah ada pengganti tempat ku............

tak suka...tak suka sangat bila perasaan macam nie melanda....apa yang aku fikir nie...tak sukanya...!!!!!!!!!!!!!!!
jahat ke aku fikir mcm nie....
shuh...shuh...pergi jauh2...jangan racuni perasaan n fikiran aku!!!!!...

2 comments:

Aimy Najiah said...

jangan la anda berfikiran seperti ini.
kelak ia akan membawa padah serta mendatangkan kerugian.
same like me. ahahaahahaa~

AnaAnne said...

yelah makcik amy....tapi kadang2 bila kita rasa situasi semakin berbeza tu yang timbul semua pekara yang disebutkan..ahak...