26 November 2010

~ angan2 mat jenin~

salam...hai lama rasanya aku tak menulis kat laman blog nie...banyak benda yang berlaku disekeliling tapi tak sempat aku nak pahat kan disini...haish...

baru2 nie sebelum cuti sem bermula...aku de mohon satu kerja nie...memberikan khidmat sebagai sukarelawan yang dibajar gaji...gaji yang ditawarkan not bad lah..tu sebab aku bersetuju nak keje...haish...lagi pun 10 hari jerk kejanya...so tak de masalah....kerja di MAHA..kalo nak tau apa itu maha korg leh search kat internet..kalo nak suh aku cite mmg tak sempat habis lah jawabnya..mau 3 hari 3 mlm aku menaip..hakhak...

nak jadikan cerita aku punya lah berangan bagai nak rak..kalo dapat gaji nanti nak beli mcm2..tunggu punya tunggu keje tu...pihak MAEPS tak de call pun..sampai lah ke hari nie n maha tu pun dah start...cait..hampeh sungguh..hampa harapan den...last2 aku kerja menjaga budak2 kecik dirumah...ceh...

No comments: