14 November 2010

~ again~ bby gurl~

lama rasanya tak berkongsi kisah kehidupan disini...
terutama selepas latop mengalami sakit jantung yang tiada ubatnya..haish..sakit jiwe den..
hari nie aku nak kongsi bersama bahawa aku sudah rasa semakin tua...nak tau kenapa??? sebab aku dah dapat seorang lagi anak buah.."nur iffah baltisha"...tgk nama dah tau jantinanya kan...hohoho...actually aku tak bape setuju dengan name iffah tu..tapi siapa lah aku nie..bukan mak bapak dia pun..hahahha..tak pe tunggu anak aku ti...

berat nya mencecah hanya 2.6...kecik sangat..dan aku tak punya keberanian untuk memegang..tunggu besar sikit yerk..baru leh dukung dia..

memandangkan scan tak menunjukkan apa2 yang dapat membantu mengenali jantina bby kali nie..so aku pun meneka bahawa kali nie bby boy dek kerana kelasakan tendangan nya...kuar2 gurlll...alhamdulillah..yang penting semua selamat..

so bermula lah episod aku menjaga kanak2 dirumah sewaktu cuti sem nanti..hohohoh

glitter-graphics.com pada angah..congratulation yerk...

No comments: