28 October 2010

~semakin keliru~

ade sesuatu yang aku nak kata kan disini.....
bila orang lain baca dia rasa dia lah yang dimaksudkannya...
bila aku baca pulak aku rasa aku lah orang yang dimaksudkannya...
tak tau lah mana satu yang betul...ke ada orang lain yang dimaksudkannya...
atau aku telah tersalah sangka....penuh dengan tanda tanya sehingga menyebabkan ramai pihak yang semakin keliru...

andai aku lah yang sedang dimaksudkan oleh nya....aku punya alasan sendiri untuk menerangkan kenapa semua ini berlaku...tapi biar lah aku sahaja yang menyimpannya...takut nanti semakin meleret2 isu nie...mungkin ini yang terbaik..tak mudah untuk memuaskan hati semua pihak...redhaa jelah...

aku simple jerk...malas nak amik port...biar lah masa terus berlalu...buat seperti biasa...seperti tak ada apa yang berlaku....cooollll bebeh...

akhir sekali kalo bukan aku gerangan insan yang dimaksudkan...aku mintak maaf dengan kenyataan entry aku nie...mungkin aku telah tersalah sangka...tapi kalo bkn aku sape lagi kan...pasrah jelah...

No comments: