27 October 2010

~ photoshoot~

jam dah menunjukkan tepat pukul 2.30...dah tiba masanya aku menyambung kuliah yang seterusnya....kuliah aku kali nie pukul 3..so aku kena bersiap supaya tak lewat...dengan malasnya aku pun bersiaplah...just sarung jeans+ tshirt+ tudung grey colour+ sandle...tepek lah bedak sikit kat muka..tak lah nampak selekeh sangatkan....simple..memang mcm nie pun aku kalo g class..tak penah yang nak melawa...eh yeke???...

actually hari nie aku telah benasib baik kerana dipilih untuk program talent nie...dengan tak tau apa2 aku dipilih untuk mengadakan sesi photoshoot atas stage... hahahha...malu giler...mane tak malu...dok nak pegi kelas DJ program nie panggil pulak dah....hahahha...dengan pakai tah apa2...aku kena naik atas stage dan berposing...uishhh...pandai pulak aku posing2 nie....giler ke ape...hehehhe...depan orang ramai lak tu...malu nya macam jatuh tangga depan mamat hensem...hehehe

pas isi borang.....last2 aku posing jugak lah kan...tah apa2 gaya aku buat...lantak lah..sape suh tarik aku..oleh kerana aku pakai tshrt n jeans so nampak simple...DJ tu kate " awk nie sempoi lah" dia bagi nya aku gitar then posing dengan gitar tu...paling tak leh blah nye dia kata aku dah gaya seperti nak menembak...hahahhaha...malu giler...mana tak mcm nak menembak..penah pulak aku posing2 nie...ngarut jerk..

so jadi lah aku model UPM....tapi bukan aku sahaja Ety n Azie pun terpilih...apa lagi sakan lah kami posing sorang2 depan camera tu..hehehhe...En.photographer amek gambar kami cantek2 yerk...auuuwww..so hot...hehehhe....kalo dapat part time job modeling pun ok gak...menjana pendapatan...hehehe...tamat sudahh~

No comments: