26 October 2010

~buat salah lagi~

pekara pertama yang aku nk kongsi hari nie adalah tentang kesalah yang telah aku lakukan...
biasalah manusia mane tak wat silap...tapi bodoh sangat kesilapan aku hari nie....kesalah pada daddy long legs aku..hehehhe..belum ape2 aku dah ngamuk2..pada hal bukan salah daddy long legs pun...hahahha...ana oh! ana bile lah ko nie nak berubah...suke men terjah jerk sebelum bertanya...

nie sume salah celcom nye line...leh lak kat s.alam tak de line....hehehe...alamak aku sedang meletakkan kesalahan aku pada celcom line..hehehhe...tak pe janji aku puas hati...wehaaa..pagi nie aku cal ddy long legs..tapi tak dapat...massage aku pending...aik nak kene nie...call dan terus call tapi line busy...ape lagi ligat lah kepala aku nie fikir yang daddy long legs aku sedang bergayut...hahah...ape lagi aku bantai send satu massage kat dia..." gayut dengan sape!!!" tp pending....tuduhan secara melulu aku kuarkan....haishh...

tapi mujurlah aku terbaca kat fb de someone nie post ckp line celcom tak de kat s.alam...hahahahaha....bermakna sekarang nie aku sedang melakukan kesalahan kerana menuduh secara melulu...haish....maaf kan saya tuan tanah..tak sengaja menuduh..hehehe ...tapi tuan tanah dah biasa rasanya dengan situasi nie...yehaaa..

No comments: