25 October 2010

~Damn u!!!~

today is tuesday....
today just nak share dekat u all about my Finishing school last week...so macam2 perkara yang telah berlaku time program nie berjalan...

but ada satu pekara yang aku tak dapat nak terima....Only one yer!!!!.....ok program finishing nie melibat semua student..so kita akan dibahagikan mengikut kumpulan...that means dalam satu kumpulan tu campur dengan budak2 dari program lain...

nak jadikan cerita ada someone nie lah...budak Bi....aku nak mention name dia kat sini peduli apa aku....pempuan tu nama dia BAIZURA...actually aku ingat dia punya bi memang begegar habis lah...napa aku ckp cam tu?????? sebab dia punya belagak Tuhan jerk yang tau...tapi bila psent kat depan aaa...uuuuu...aaa..uuuu gak.....alahaiiii....

aku duk sebelah dia dalam class tu...budak2 Bm cam kita orang nie faham2 jelah...bi nya tak lah sehebat budak2 yang amek cos bi...but it does't means kita orang langsung tak tau..basic2 tu tau lah jugak kan..ada satu slot nie dia suh cari seberapa banyak maklumat yang kita tahu tentang kwn2 kat situ.....so aku dengan muka slumber yaya nya...pg lah tanya budak bangang nie...." awk..Dr.nak berapa banyak erk"punya lah berbudi bahasa aku tanya...dia boleh jawap dengan mencebik kan muka dengan tak pandang muka aku.. seberape banyak yang boleh!!..Ya Allah what d fish dengan ko nie pempuan..ok fine! we yang dari cos bahasa memang tak pandai Bi...so that y aku kat Finishing school nie nak learn something from u yang bajet pandai sangat bi....last2 macam nie kita orang terima....

part 2.......Dr ckp sangat laju...kami tak faham dia cakap apa....yang kali nie pulak member aku
tanya kat dia macam nie..."mintak tolong boleh erk dr.suh wat apa kat page nie erk??" dengan muka cam sial dia bagi kat member aku tu sambil tunjuk guna pen...langsung tak cakap ape2 atau terangkan ape yang kita orang tak faham.....nak tau tunjuk ape...just tunjuk page yang kita orang dah bukak...ko bodoh ke ape perempuan...setakat tunjuk page mmg sah2 member aku dah bukak page tu...tu lah pandai sangat bi sampai cakap bahasa melayu pun tak leh nak faham...bangang!!!!....aku tengok dia wat cam tu kat member aku...aku pun cakap...kita orang memang tak pandai Bi...tapi jangan lah pandang sebelah mata..jangan lah belagak sangat....

last.....mcm nie rupanya budak2 pandai bi layan orang2 tak pandai cam kita orang nie....akibat nila setitik rosak susu sebelanga....langsung tak membantu....ok fine kita sama2 tengok balasan Tuhan kat orang cam ko nie...blagak...sombong....cakap banyak pun tak guna....orang macam ko pempuan elok aku benam dalam longkang....saat nie aku benci semua budak2 Bi yang suka gelakkan budak bahasa macam kita orang nie....aku ingat apa yang korang buat pada kita orang....damn u!!!!

1 comment:

Anonymous said...

Pompuan mcm ni sesuai benam dalam lobang jamban! haha..sesuai ngan muka Tuuut...x de beza langsung..sabar ye na..