11 August 2010

~sob...sob~

sem nie aku tersangat lah sengkek ( kekurangan duit). ini sume angkara latop aku yang didapati mengalami masalah screen shaking....perhh..memang terasa keperitannya..mane tak perit dengan keje aku yang melambak2 tak siap gara2 latop tak de...satu hal lain yang paling teruk ialah duit aku melayang 480 Rm...sape nak jawab tu... menitik jugak lah air mata nie sakit hati nye pasal..gile down aku rase...

ok lah dah rosak kan.... nak wat cam ne...pg hantar kat member aku...lame gile dia siap kan latop aku...dah siap rosak balik lak tu...ape lg pg hantar balik dia kate ade rosak lain...aku punye nak ngamuk rase nak hantuk jerk pale dak tu...aku pn tepon dia "awk nie pandai ke tidak baiki lato ha!"nasib baik lah baiki yang kali kedua nie tak de kene tambah duit...kalo tak celah mane lak aku nak korek duit...

tapi alhamdulillah jugak sbb mak aku sgt2 lah memahami..salu gak bagi duit kay aku walaupun tak banyak..time kasih mak n abah...syg mereka..

No comments: