12 August 2010

....sahur oh sahur....

tiap-tiap pg aku sahur pada pukul 5.30 pagi..nak tau menu sahur aku tiap2 hari ape... air kosong..then aku akn sambung tido semula...bkn tak suke besahur..tp aku tak leh mkn pagi2...aku se nak muntah ade lah...=)

pagi nie mat azrap yang kejutkan aku....tp ngatuk pye pasal..msg dia aku tak dgr then dia call...tu pn aku just agkt phone pastu sambung tido semule...hehehhe...dah kene kejut dgn mat azrap kali kedua baru lah aku betul2 bgn dan cam biase lah meghirup air kosong y aku mmg sedia kan betul2 tepi katil supaya aku tak yah susah nk bgn jauh2...celik jerk mata terus boleh minum....

untuk hubby ku syg time kasih kejut syg td pagi.....

2 comments:

Anonymous said...

susah tol nk kejut kome nie..hehehe

AnaAnne said...

hehehe...dah dua hari kot tak sedar...hari petama jerk sedar..koz y ptame ketukan dia mmg dashat..heheh