25 August 2010

:: TAK KUASA I ::

pagi nie ondwy pegi kelas amali bahasa multimedia...gerrrr...dah ler aku mmg malas nak g clas nie sbb clas nie sangat membosankan..tapi apa kan daya dah memang tanggugjawab nak ke tak nak ke kene g jugak lah kan...

yang paling panas lagi adalah..turun jerk dari bus boleh plak aku nampak someone nie...dah ler aku meluat tgk muke dia..leh lak ternampak dia...gerrr..memang nasib tak baik betul...spoil mud tul dak nie...asal lah aku ternampak muke ko yang sngat meluat tu...berambus lah ko dari kamus idup aku...benci lak aku tengok..

tapi aku yang sebenarnya aku tak lah gaduh pun dengan dia..tapi sejak dua menjak nie aku meluat dengan dak nie atas beberapa pekara...benci ar tgk...Ya Allah hilangkan lah perasaan nie...

aku tau mmg tak bagus benci kat org nie..tapi nak wat cam ne perasaan aku nie tak pat nak kawal..tp yang jelas nya aku seorang jerk yang tahu..only me!..biar lah menjadi buah fikiran aku seorang..mintak maaf kawan.

No comments: