25 August 2010

:: bila aku tak de hati ::

bila aku tak de hati...aku akan kata malasnya nak g...mula2 aku sangat accited nak join..tapi tak tau tiba-tiba hati aku rasa sangat malas nak join sume nie...rasa tak nakkk...

upsss...jangan salah sangka sbb tak de sapa2 yang salah atau membuat aku rasa dah tak de hati nie...kehadiran suma orang memang bukan masalnya...cuma aku...hanya aku yang rasa tak nak join...ini lah nama nya bila aku tak da hati...

ikutkan aktiviti nie sangat seronok sbb leh jumpe kwn2...tapi aku tak nak pergi...tapi aku tahu akhirnya pasti aku akan pergi jugak...tak baik hampakan kawan2 yang dah plan pertemuan nie....

tapi aku tak nakkk pergi...=)....hati aku berkata tidak pada semua ini....Ya Allah kembalikan semula hati ini...

mintak maaf pada kawan2 suma sebab aku sebenarnya menyimpan sesuatu dalam hati nie..yang aku tak nak pergi...badan disana hati mungkin tak tau kemana....

2 comments:

Anonymous said...

g danau lagi best..hihihi

Anonymous said...

kalau xnk pergi xpe..hmm