11 February 2009

mAnuSia !!

someone yang tbe2 muncul dalam hidup aku...
datang tanpa dipakse pergi tanpa disuruh...
asal nye mmg aku tak suke pun...
tapi masih memasang impian u bersame suatu hari nanti...
tapi Tuhan punya kuase...sbg manusia kite harus menerima nye...
maybe Tuhan masih syg kan aku...
dan tak mengizinkan aku u terus melayari perkenalan ini lebih lanjut...
tiba-tiba...
zappppp...seperti hilang nyawe satu bdn bile mendengar berite nie...
tanpa diduga seseorg telah menceritakan sesuatu yang bukn dlm jagkaan dan fikiran aku selame kami berkwn...
tapi aku terima nye dgn terbuka...
dari paras rupe dan tingkah laku sedikit tak menunjukkan sikap nye yang sgt KEJI...
mmg dah menjadi asam garam dalam dunia... lelaki yang punye kerjaya y bagus...punye banyak duit...suke bermain dgn wanita...banyak benda y aku tak tau dan akhirnye terbongkar juga...
huh...seb bek syg pada dia tak penah menebal dalam diri aku...kalo tak tak tau pe jadi...
jadi tak menjadi sebarang masalah u aku melupekan dia...
kite jgn sekali2 menilai seseorg dari luaran nye sahaje...
jgn mudah tertipu dan terpedaya...
* walau pun kau benar2 ingin hidup bersame ku...ketahui lah bahawe ak x dpt menerima dirimu seadanya setelah aku mengetahui siape dirimu yang sebenarnye...im so sorry...

2 comments:

Anonymous said...

jiwang siot..kuikuikui

AnaAnne said...

hahahahha...wekk