11 February 2009

!! episod di PD !!

riang nye mereka + tak ingat asment melambak

episod duyung yang terdampar

aku + ila = malas nak tol kan lipatan suar

aku + lautan = Anugerah Ilahi

nie pic terbaru aku n geng2 aku....time nie baru je sampai kat Pd...sempena cti thaipusam...kite owg pun merayap lah... actually bkn PD pun tapi teluk kemang....ngeh3...y tak blh blah tu...lagsung x plan alih2 gerak je...ila y drive coz dia je y de kekuatan zahir n batin y mantap u drive....ngeh3...tapi mmg havoc lah...hapy tahap babun...walau pun sesat mesat tapi chill je...seb bek sampai gak akhirnye...upenye dekat je pon...aminn...dtg2 ujan la plak...tapi tak pe sebat je...hari mendung jdi tak pat lah aku nak bgaye dgn spek baru aku nie...dah masuk kol 11 cam tu hari pns dah..x larat la plak...ngeh3..ety + ckin + ila = pas nie kemane kite!!!!...=)
*anis x p (sunyi la sikit)..
*aku tak mdi juz men air je (jd camre women)..
*dak betige nie mdi tak ingat duniia..

No comments: