14 September 2012

CREDIT TO BBB

Assalamualaikum..

Sebelum aku terus merapu lebih panjang mintak izin nak gelak dulu...nak tau aku gelak pasal apa.. sebab aku tengok ??????
=

=

=

=

=

=

=

 =

=

=


ha!!...ini lah budak tak cukup sengal..hahaha...aku panggil dia TJ..walau macam mana pun credit ( dia ckp bg credit kat hp dia...memang sengal! ) dekat budak sengal ni sebab buatkan banner (tengok kat atas) yang ada muke aku beserta tulisan nama aku.Tah tak tau nape rajin sangat mamat ni nak mengedit gambar aku tunang hari tu.. dah habis practikal kata nya.. angin tengah baik leteww, tu yang jadi rajin bebenor tu..hahaha..

Aku memang suke kalau kawan-kawan suke buat keje amal nie..saat yang dinantikan..ha!!hambek sume gambar aku kat fb kasi edit ok!!.. tapi paling tak leh blar siap pesan kat aku jangan ler sampai gambar pinggan mangkuk pun nak suruh edit..agak2 ler...hampeh!

Jadi sebagai tanda terima kasih aku pada si TJ ni aku paparkan hasil kerja dia pada fb dan blog aku ni...cukup lah tu TJ ea...nak bagi duit ko memang suka wat keje amal untuk kawan2 kan..huhu...itu haruss...lain tahun boleh lah edit picture aku kawin pulak kan...sebelum tutup tirai cerita pasal kome, sekali lagi aku ulang TERIMA KASIH DAUN KELADI ESOK2 BUAT LAGI...

**terima kasih kerana sudi membaca**


No comments: