15 September 2012

BOLEH PENGSAN!!

Assalamualaikum....

 Entry untuk malam ini!!.. 15 September 2012...bermula pukul 8 pagi bangun tido...celik mata kemas katil
basuh kain..agak pelik lah untuk hari ini aku bangun terawal lah pulak! biasa bukan main liat lagi...hari ini kena semangat sebab aku akan jalan2 cari wedding planer...pergi dengan kawan baik time sekolah dulu because dia pun nak kawen awal tahun depan......ok jam 10.15 gerak pergi segamat...jalan punya jalan dapat lah 3 buah butik yang aku rasa boleh dipertimbangkan untuk dijadikan wedding planer...tapi itu pun aku masih tak puas hati..apa yang aku nak sume nya tak dapat..dapat! tapi belanja yang besar! untuk status orang macam aku ni RM3500 sangat lah mahal!! tak kuasa aku nak perabis duit kat situ sampai beribu!.....

Tahu tak korang betapa siksanya jiwa dan raga nak pergi pilih mak andam untuk majlis....ada yang makeup ok pelamin tak ok...ada yang pelamin ok makeup tak ok...paling-paling susah bila butik tu tak sediakan gambar laters hasil kerja diorang...so kite nak menilai pun susah...dekat situ je aku dah rasa nak muntah darah dan pening...sampai sekarang aku masih duk fikir nak ambil yang mana!!!

Untuk majlis yang tak sampai 5 bulan lagi...kira2 4 bulan 14 hari aku mula dah tak tentu arah...tak boleh nak cool langsung...suma benda nak kena fikir....photog satu hal...mane nak cari yang mengikut bajet aku...haish...pening sekali lagi...sudahnya aku malas nak fikir...huhuhuhu...

Pada u all yang dah kawen kat luar sana mesti faham situasi aku ni...pada yang belum...ko tunggu lah saat nye nanti...hehehehhe...salam..

**terimakasih sudi membaca**

No comments: