20 March 2012

~ SORRY~

Assalamualaikum..

melihatkan tajuk entry aku kali ini sudah pasti ramai yang sudah dapat meneka apa pula cerita yang nak aku share kan disini..... memohon kemaafan merupakan perkara yang terakhir bagi aku selepas berusaha untuk tidak melakukan apa-apa kesalahan yang menuntut aku memohon kemaafan....tapi dalam situasi yang berlaku sekarang ini aku langsung tak berdaya untuk melawan seterus nya seribu kemaafan aku pohonkan kepada teman-teman yang sangup bersusah senang bersama-sama....

aku memohon maaf kepada kalian kerana sejak dua menjak ini aku langsung mendiamkan diri..panggilan telefon aku biarkan..comment2 di muka buku aku abaikan..sms aku lantakkan...maaf wahai teman...ada yang menegur kenapa mendiamkan diri...tak ada jawapan yang aku jelaskan...hanya terus mendiamkan diri...

sebenarnya aku bukan sengaja untuk melakukan semua tu...tapi malu pada kamu semua yang masing-masing sedang seronok dengan kerjaya masing-masing..tapi aku masih disini...tiada sebarang perkembangan yang membanggakan....malu untuk meletakkan diri seiring dengan kamu semua...jadi aku diamkan diri...rasa rendah diri ditahap yang kritikal memaksa aku untuk terus menjauhkan diri....

kepada kalian semua walau aku mendiamkan diri...aku doakan kamu semua mencapai apa yang dicita-cita kan.........



3 comments:

Cik Anita said...

sayang. sedih lah baca ur entry ni..hmm. Tapi camne pun, aku tau camne perasaan ko tu. Hope ko tabah oke, rezeki tu ada.. cuma lambat dengan cepat jer. Hope lepas ni ko akan lebih berjaya dari kitorang! Love you so much..

AnaAnne said...

huhuhu...tak ade ape2 pun yung....ya kite same2 berjaya nanti...hehhehe

mama zara said...

sama mcm saya disini meyh...still waitim...xper, Allah iti maha Pemurah...nanti cpt atau lmbt pasti ad jgk rezeki tuk kite k yunk....