20 November 2011

~merandang!~

Today is my bad mood day....(mengeluh) mak selalu berpesan jangan suka mengeluh...tak baik kata mak..tapi ini jelah cara yang sesuai untuk melegakan sedikit ketegangan...tak memasal aku badmud hari ini...apa punca??? aku sendiri tak tahu....aje tak memasal ko nie norhana mahat nak bad mud tak tentu pasal....haish.....mungkin sebab aku tak mendapat tidur yang cukup kot...hehehehhe...punya awal ko membuta malam tadi boleh pulak tak cukup tidor lak kan...bohong betul aku nie!!!!!

paling kesian adik aku lah...rasa nak mintak maaf pada dia tapi ego aku ni mak ai!!!...tinggi melambung2 ...ape class mintak maaf dengan orang yang berpangkat adik ini...( wah!!! belagaknya aku..sedar ini memang sangat tak patut!!!) tak memasal adik aku terkena tempias badmud aku nie...aku gasak marah dia dan semestinya buat muka ketat aku....hal punya lah kecik sebab berebutkan kunci rumah labis...haha...apa punya kakak lah aku ni kan....tapi last2 aku mengalah jugak then pergi buatkan dia kunci yang baru...so tak de gaduh2 lagi....( mana ada kakak yang jahat sangat dengan adiknya....air dicincang mana nak putus kan!!!)


* nurul syafiqah ko bukan tak biasa dengan akak ko yang nie kan....pewitttt...





2 comments:

Cik Anita said...

alahaiiii.. ko tu x usah la buat muka ketat~ hangin ko memang gitu. paham dah! haha

rindu pulak masa kita masam2 muka jadi rumet dulu. hiiii

AnaAnne said...

hahahaha...tiap2 pagi mesti masam...caraaaa..