17 March 2011

~nasi sudah menjadi bubur~

manusia acap kali melakukan kesalahan...termasuk lah diri aku sendiri...saat insan tersayang meluahkan rasa kecewa dengan sikap aku...aku mulai sedar bertapa berdosanya aku kerana mengkhianati perasaan dia...

dosanya aku kerana telah melukakan hati nya...aku telah melakukan penipuan!,penipuan!,penipuan!....ya sesuatu yang aku sendiri tak suka bila terjadi pada diri aku....penyesalan mula beraja dalam diri...saat ini Tuhan sahaja yang tau perasaan aku....aku merupakan pesalah yang perlu dihukum.....kalau aku ditempat dia...aku pasti akan kecewa juga..

aku menyesal kerana telah bertindak sebegitu....mengkhianati kepercayaan dia...aku tau sudah tidak ada lagi kepercayaan pada aku selepas ini dan seterusnya...mungkin ini hukuman atas apa yang telah aku lakukan....kesilapan yang aku lakukan kini memakan diri aku sendiri....

AKU MOHON AMPUN DAN MAAF ATAS KESALAHAN YANG TELAH AKU LAKUKAN...TAK SEPATUTNYA AKU BUAT SEMUA INI...MEMANG SALAH AKU.....=(

Tuhan itu kalau nak tunjuk apa yang kita buat itu salah sekejap sahaja.....semua pasti tebongkar...
andai waktu boleh diputar semula............................................................

No comments: