10 March 2011

~bila ketabahan teruji~

untuk sekian kali nya...aku mengalirkan air mata dek kerana final year projek nie (FYP)..aku rasa sangat-sangat tension....lepas jumpa supervisor aku terus down...semua yang aku buat semua tak kena...aku rasa sangat2 tak de semangat sekarang ini untuk habiskan digree aku...aku dah mula rasa nak pasrah sahaja...apa nak jadi...jadi lah...

tak tertanggung rasanya dengan FYP nie...aku rasa sangat2 tak berdaya dah sekarang ni...apa yang aku nak buat ni....semakin hari aku semakin tak faham...tensionn sangat2....tahap ketahanan jiwa n perasaan aku sedang teruji!!!

apa yang aku harapkan langsung tak memberikan apa-apa....aku rasa sangat2 kecewa....mahu saja aku menamatkan nya setakat disini.........cukup setakat disini dan aku sudah mula ingin mengaku kalah...

No comments: