11 February 2011

~Keanehan sebuah mimpi~

bercakap pasal mimpi...kata orang mimpi itu sekadar mainan tidur....bila tidur tak diiringi dengan bacaan doa sebelum tidur maka terjadilah mimpi...tapi betul ke?

malam tadi sebelum tido aku baca doa tido n beberapa doa lain..dengan harapan nak tidur dengan lena tanpa gangguan mimpi2...tapi aku still dapat mimpi...malam tadi punya mimpi aku rasa sangat menakutkan....dalam mimpi tersebut aku seluruh badan aku di cucuk dengan jarum.. jarum yang mencucuk badan aku sangat halus....dalam mimpi tu mata n ibu jari kaki aku pun dicucuk...aku rasa sakit tapi sakit tu tak lah keterlaluan...cuma sakit dicucuk jelah....dalam mimpi tu juga aku berjaya cabut semua jarum2 pada badan aku....peliknya lah mimpi tu......

ada makna apa2 ke mimpi aku tu??? atau memang betul mimpi itu sekadar mainan tidur...aku pun tak pasti.....

No comments: