20 January 2011

~ya!!! ini yang saya mahu katakan~

=) entry hari nie ditujukan khas...khas ok!!! untuk mereka2 yang bergelar ketua kampung atau penghulu kampung....ada sesuatu yang saya nak sampaikan.

saya nie tak lah mengikuti sangat perkembangan atau gosip2 yang berlaku di kampung tu...tapi sekali sekala balik rumah..terdengarlah juga desas- desus yang kurang enak didengar tentang orang yang sepatutnya menjalankan tanggungjawab keatas kebajikan orang kampung...susah sangat ke nak membantu....kalo agak2 dah tak boleh nak membantu jangan terima jawatan tu..buat susah orang ramai jerk...

tapi kali nie lain pulak yang jadinya...tapi aku tak tau lah betul ke tidak cerita nie...tapi bedasarka bukti2 yang ditunjukkan...ermmmm....faham sendirilah...ada beberapa orang penduduk kampung yang mengadu dan bercerita kepada saya tentang ketidak adilan ketua kampung dalam membantu penduduk kampung...sungguh memalukan...ya!!! pekara ini sangat memalukan!!!! orang kampung semua menaruh harapan pada dia...tapi wat keje macam taik!!!...

bukan nak cerita lebih2 lah...habis semua yang orang kampung mohon ko reject...tapi kalo kena time periuk nasik ko...laju je ko luluskan...pemimpin jenis apa ko nie...tak suka betul aku....meluat aku tengok...tak membantu langsung!!

ermmm....kalo ada sape2 yang terasa hati....aku mintak maaf..tapi aku cakap nie untuk kepentingan bersama....

1 comment: