24 January 2011

~al kisah~

isu hari ini agak hot sikit...bukan apa..hot sebab..today! bukan esok bukan lusa tapi HARI INI....ya...hari yang akan mencatatkan sejarah dimana saya akan mencatatkan satu nama yang tak diundang ini untuk pertama kalinya dalam blog saya....saya tak peduli! langsung tak kira...apa nak jadi..jadi lah saya nak jugak mention satu nama gurl nie..jeng..jeng...tapi harap bersabar...nama itu akan tersiar di penghujung ayat saya nanti...keh...keh...tungguuuu....

entry kali nie saya nak berkongsi pada anda semua sesuatu hal yang kita kadang-kadang tak perasan akan menggundang bencana...ada yang meroyan lagi tu....uishh...danger nie..hohoh..sabar2..tak habis cerita lagi...semalam sebulm clas bermula Dr.saya telah memberikan tazkirah dan pesanan....disebalik pesanan dia tu..ada banyak betulnya...lagi2 bila dah terkena batang hidung sendiri kan....pesanan nya berbunyi begini...

" awak semua...tak kiralah yang dah kawin ke...yang sedang dilamun cinta ke...atau apa sahajalahkan yang berkaitan n sewaktu dengannya...sekiranya...ye!..seeekiraannya...berlaku salah faham atau pergaduhan dengan pasangan atau masalah sekalipun...jangan sekali2 mengadu atau menceritakan masalah tersebut kepada orang lain...dan!!! yang paling penting jangan suka nak mengadu nasib dengan meraka2 yang berlainan jantina dengan anda....tak kiralah siapa pun dia...kawan baik...bekas kekasih..BEKAS KEKASIH!!! atau apa2 sekalipun hubungan dia dengan anda...kerana ini akan menimbulkan lagi banyak masalah...lelaki dan perempuan ni mempuyai daya tarikan yang lain daripada yang lain...sangat bahaya...terutama bersangkut paut dengan hati dan perasaan....diluar sana berapa ramai yang rosak binasa hubungan mereka bila pekara2 seperti ini berlaku...walhal pakar kaunseling pun ramai yang jatuh hati pada pesakit mereka yang berbeza jantinanya....jadi anda harus mengambil perhatian tentang ini..."

ha~~...lebih kurang macam tu lah Dr. saya berikan tazkirah dan nasihat....pap!!!..tengok dah terkena batang hidung sendiri...mana tak nya...perkara yang disebut oleh Dr. saya berlaku beberapa hari lepas kepada saya..

so...kepada wan ***** !!!!! sila berhati2 dengan tindakan anda yang nak cerita segala perkara masalah kepada ***** ye!!! saya tak suka!!!...heboh nak cerita ngadu nasib kononnya....tlg lah nyah...tak kuasa...gf jenis apa anda nie ..masalah dengan laki anda pun nk ngadu dgn orang lain...bekas xbf lak tu...tak malu ke muke anda.....ke ada maksud lain...sbb baris2 ayat anda ada unsur ngada2 disitu...ada juga unsur2 nak mintak perhatian...nak contoh? meh akk bg contoh ye ayat anda yang kurang sopan itu...balik2 ulang benda y sama...ulang...ulang lagi..ulang lagi...." nanti kalo balik malaysia i soorang2 sunyi, semua benda kena buat sorang" kalo dah asik ulang ayat yang same 24 jam WTH.....kenapa? anda pikir anda ulang2 ayat tu...saya selaku penyamar kepada si dia nak jawab " i kan ada..apa nak takut...balik jelah"..pegi jahanam!!!owhhh...4 your information....anda sedang berchat dgn saya ketika itu...bukan dengan dia...(padan muke ko!!!) .....bukan saya tak bagi anda untuk berhubung dengan dia....tapi cara anda tu meloyakan....jangan sampai saya tak bagi terus berhubung ye...faham!!!!..

hehehe...puas hati aku...pat luah kan kat sini.....walaupun tak pat luah kat tuan punya diri...saya masih berfikiran waras...masih mahu menjaga air muka orang lain walaupun hati sakit sebenarnya....kan diam itu lebih baik dari berkata2...

No comments: