16 November 2010

~salam Aidiladha~



selamat menyambut Aidiladha kepada seluruh umat islam...maaf dipinta andai aku pernah melakukan kesalahan..kepada mereka2 yang mahu pulang ke kampung halaman...berhati2 dijalan raya...jaga pemanduan anda dan ingatlah orang yang tersayang...

tatkala takbir raya kedengaran,, baru lah terasa betapa sayu nya hati kerana tak dapat pulang beraya bersama keluarga tercinta...almaklumlah nie merupakan pengalaman pertama aku tak dapat pulang berhari raya bersama keluarga...walaupun aidiladha tapi kemeriahan nya tetap dirasa...tinggal lah aku seorang diri dibilik kat upm nie...huh...sedey rasanya...

exam 18hb nie menuntut aku melakukan pengorbanan untuk tidak pulang behari raya..semoga membuahkan hasil pada result exam aku nanti...aminn...

kepada teman2 yang tak pulang sama seperti aku..banyak2 lah bersabar yerk..hohohoh..pada famly di kampung..masak apa untuk pagi raya nanti? pada insan tersayang ddy long legs ingat2 lah saya disini yeerk..untuk rumate yang walaupun tak pulang behari raya di kampung tp stil dapat beraya bersama sepupu sepapat kat Kl nie...balik t bawak rendang yerk..u syikin..stdy2..hohohoh

2 comments: