26 November 2010

~ merepek~

hah!!!!!!!!!!!!!!! jum ikut aku menjerit sekuat hati...melepaskan kemarahan...upsss tapi dalam hati jerk ok..nanti menganggu ketenteraman awam...sape2 yang dirumahnya ada baby yang sedang tidur...tolong jangan menyertai aktiviti ini yerk...padah nanti...

haish...aku paling tak suka wat sportcheck...tapi aku buat jugak...degil!!!...ini lah akibatnya kalo aku wat benda alah nie....aku yang makan hati.....benda yang tak kadang2 tak logik nak marah pun aku nak naik angin jugak..haish....biar lah....suka hati aku lah!!!..hohohoho....bila dah marah...mula aku nak remove semuanya....wat sakit jiwa jerk...

nak marah kang kena marah balik...diam jelah yang bolehnya...paling kuat pun aku luahkan kat sini...


aku sebenarnya tak suka menjalankan kerja2 polis nie...edisi siasat...tapi nak buat macam mana..yang tak suka tulah yang aku buat....mulalah macam2 benda aku fikir....nie yang paling aku tak suka nie...pikir yang bukan2...tapi kadang2 perlu juga fikir yang macam2 nie...bersedia..hehehhe....

hai lah hati.....kalo lah ko dibuat dari besi kan bagus....

No comments: