31 August 2010

:: ROPINAH BINTI HJ. TAHIR ::

31.08.1957...merupakan tarikh istimewa buat ibu saya..."MAK HAPY BEZDAY...LOVE U SO MUCH" mak adalah segala2 nya bagi aku...walaupun kadang2 mak suka membebel..tapi dah mak namanya pun kan...

sebagai seorg anak yang jauh diperantauan hanya handphone sebagai peranatara saya dan mak saya...walau jauh dimata dekat dihati...detik 12 malam aku taip msg ucapan selamat hari lahir untuk emak dikampung dihantar sebagai tanda ingatan aku disini...hanya msg sahaja...bukan tak nak call tapi dah masuk pukul 12 malam jadi cara yang terbaik tak nak ganggu mak tido dengan msg sahaja..biasa mak, awal dah tido..tu yang tak nak kacau dia..tapi tak pe esok aku akan call mak....

kalo dah bezday mesti bagi hadiah kan...tapi aku masih lagi tercari2...apa yang nak diberi untuk mak...adik dah belikan kasut...angah n akk tak tau belikan apa..."mak hadiah apa yang mak nak?" tak pe masih ada masa lagi untuk aku mencari sebelum pulang ke kampung sabtu nie...??????



No comments: