13 August 2010

:: pulangkan!! ::

sedikit keciwa bile dapat tau WJB 7627 telah pun tecedera...sedihh ++...nak marah bukan kereta aku..tak leh nak lebih2..so aku pon post lah kat cni tanda untuk melepaskan sedikit kecewa..sememanglah bukan kereta aku tapi aku tersangat lah sayang akan kereta tu..coz kereta tu lah yang bawak aku kehulu hilir..tu sbb kalo ade apa2 aku nak marah...lagi lah yang cederakan tu bukan si dia...tp someone yang lain...si dia pye lah jaga n berhabis nak bagi selesa n cantik kereta tu..last2 cam nie jadik nya...mane aku tak sedih...time kat sini kete tu elok jerk..baru bape minggu pas tangan dah jadi cam tu...ape tak jaga elok2 kereta tu wahai peminjam...ko bikin aku rase geramm..grrrrr...down terus bile tgk pic wjb yang dah calar balar n kemek...pulang balik WJB tu!!! pulangkan!!!!

1 comment:

~eiZzAnUaR~ said...

apsal kete laki kau???