19 August 2010

:: keinginan ::


Hari nie terasa nak becerita tentang persiapan untuk hari raya...walaupun puasa baru masuk hari yang ke-10 tapi dah mula terfikir ape yang nak disarungkan dibadan untuk raya pertama nanti...semuanya pasti ingin tampil bergaya...sama lah mcm aku nie...tapi tahun nie aku hanya ingin mencari sepasang baju kurung biasa jenis cotton warna merah..simple tapi swett..hehehehe...

cerita pasal kasut..hal nie yang paling lemah untuk org yang bermasalh kaki mudah melecet macam aku nie...semua kasut yang cantik aku tak leh pakai...suma nya melecet...sedeh =(..tapi dalam hati nie teringin sangat nak pakai high heel cam gadis2 lain kat luar sana tu..tapi apa kan daya...kasut raya yang lepas pun aku pakai sekali dua jerk..sbb nya melecet...raya tahun nie sekadar guna kasut yang ada..tp kalo de bajet lebih apa salahnya..hehehe...

hand bag...ha!!!..yang nie perlu dibeli...sbb hand bag aku tali dah putus...wajib ganti..wehehe..jadi nya dengan duit yang mak dah bagi nie aku akan guna kan dengan sebaik mungkin...cuma beli apa yang perlu saja...seperti :

1) sehelai baju raya
2) hand bag

itu sahaja antara barang yang akan ku cari menjelang raya nanti...nantikan hasilnya..=)


No comments: