18 August 2010

~kalender~

yang nie satu kes lagi....dah puas aku ngadap ltop nie akhir nya bejaya jugak siap kan calender nie...ape tak nye..aku siap monteng cls lagi bukan 1 tp 2 class, ni sume gara-gara nak siapkan calender pye pasal...walaupun hasilnya tak lah seberapa tp aku tersangat lah puas hati..biar pun compang camping tp ni jelah yang termampu setakat nie mgunakan adop photoshop tu...sikit punye susah..al maklumlah bila budak bahasa cebur diri dalam bidang multimedia..mmg terbaik lah kan...tp kire aku bejaya jugak lah siapkan keje nie walaupun hasilnya mmg mendukacitakan...tak kretif lagsung!!..hahaha...aku men taram jerk..ape pun pada member2 yang sedang usaha jaya tu..wish u all gd luck lah yerk...aku dah boleh stdy semantik...ko org lak rase pening nak siap kan bende alah nie...hohoho...



No comments: