29 August 2010

:: HAMPA ::

sesuai dengan tajuk entry aku kali nie...hampa....memang menghampakan...kesedihan yang merundum jiwa....kenapa aku selalu jerk sakit tak kena masa...time tu jugak lah datang sakit aku nie...sungutan demi sungutan aku lepaskan....betapa aku sangat hampa...baju raya tak dapat ape pun tak de...tak de hasil langsung datang jauh2..

27.08.2010...tarikh nie macam2 plan dah berlegar di benak fikiran aku nie...tapi ternyata semuanya hampa belaka disebabkan satu penyakit yang aku rasa sangat terduga...semua yang aku rancang punah cam tu ajer...maafkan saya....

pagi tu perut dah terasa sengal2...memandangkan nie adalah hari yang terakhir kami berbuka sama2..aku gagahkan jua nk kuar dengan cinta hati dek kerana dah berjanji nak g beli baju raya n nak berbuka bsama2...pas ni masing2 dah pulang ke kampung untuk menyambut hari raya yang bakal menjelang nanti...

sepanjang perjalanan nak ke PKNS S.alam tu aku memamg dah tersa sakit dah..tapi still boleh cover lagi...jalan punya jalan..aku sempat jugak lah tengok2 baju raye dengan suasana yang penuh dengan manusia...sungguh merimaskan...dah sakit hati pun tak de mud langsung nak shopping....

sekarang...sakit dibahagia bawah perut mula terasa sangat menikam2....kali nie aku tak boleh tahan lagi....ajak cinta hati ke toilet...aku dah mula rasa tak keruan..peluh mula keluar...mata jadi kelam...pale aku melayang2...loya mula terasa...aku putuskan kat situ jugak...aku nak balik...

aku mula rasa nak ngamuk bile lif cam siot...lembap nak mati...dah ler aku ngah sakit2...dengan ramai org...kali nie aku tak tahan..terus meloya depan lif depan tong sampah...lantak lah org nak pandang ke nak kata ke...aku tak peduli dah...cinta hati minta aku g toilet sekali lagi...dalam toilet aku terus muntah kan segalanya...bermula lah episod puasa aku terbatal dek kerana termuntah...

nek lif dan terus pulang tanpa ada apa2 yang sempat aku beli sebagai persediaan hari raya..nak buat cam ne tak de rezeki kat situ...dalam kereta sepanjang jalan aku tido...sedeh nya hati bukan kepalang....harap cinta hati saya faham...kesian terpaksa susah kan dia hantar aku balik UPM disaat waktu hampir berbuka...

mohd azraf saya mintak maaf sebb rosakkan plan kite....=(

No comments: