30 August 2010

:: HAI OBAT LAH OBAT ::


hai obat lah obat mari makan obat.... sekarang aku boleh lah tersenyum sedikit sebab dah selesai jumpa Dr....terima kasih ya dok...selepas urine test aku terpaksa tunggu selama setengah jam da selepas itu aku diberitahu memang disahkan dijagkiti kuman...nama sakit aku ialah kencing kotor atau nama saintifiknya UTI....

dr. kata sakit aku belum tahap teruk lagi...masih boleh dirawat...cuma PH aku 0.5 sepatut nya 0.7.....jadi harus berwaspada....dinasihatkan banyak minum air masak..

kat atas nie da laporan kesihatan aku n ubat2 yang aku kena telan setiap kali selepas buka dan waktu bersahur...hhohoho...masalah nya aku nie kalo bersahur memang liat nak bangun....so mulai hari ni ada lah mangsa yang terpaksa berkorban untuk kejut aku....kalo bukan my Hubby sapa lagi kan...hohohoho...cian dia..

harap2 semuanya akan kembali sihat menjelang hari raya nanti...boleh lah aku bergumbira...weeee

No comments: