21 August 2010

:: digi version ladies ::




lokasi : komuter mid valley ( perhatikan gambar dak pempuan baju kuning tu )


cerita yang nie sekadar hiburan semata2...ptg yang aku n ila pegi mid tu..kite org balik waktu tu pukul 9.30 pm... tibe2 ila cuit aku " cuba ko tgk dak tu seberang tempat kite org tgu komuter" dengan slamba badak nya aku tengok n terus gelak...mane aku tak gelak dah mcm maskot digi version pempuan dah aku tgk fesyen dia...kuning mak ngah..hahhaha....

actualy aku jer yang baru pasan minah nie...yang si ila lg kat mcd dia nampak dah...pandang jerk minah nie dalam pale aku terus ingat lirik lagu digi tu..."bersamamu walau kemana juaaaa"hahahha....mmg betul lah digi ade dimane2 jerk....

tapi aku nak tabik gak lah kat minah nie...cian kat dia dah pakai vogue2 cam tu tak de sape nak puji...jadi bahan gelak aje...berani gila dia berfesyen cam tu kat malaysia nie..hahahha..tp fesyen dia mmg kurang sesuai pada aku n ila...perosak fesyen tol...hahahha...dah mcm tarzen masuk bandar dia punya ropol kain tu...hahahah...cian kat minah nie dah jadi mangsa untuk bahan blog aku hari nie....bulan pose kutuk orang tak baik betull...sowieee yerk kak...

No comments: