21 August 2010

:: benedetti polo creation ::

harga handbag nie 179.90rm tapi ade less 50%..memang best...mula2 aku ingat less 70% pas tgk betul2 50% lah pulak...hais..huwaaaa...abis duit aku...nie sume gara2 hand bag nie....tapi aku tersangat lah berpuas hati..dah lame nak beli handbag...tapi ini kalo mak aku tau nie confem kene balun punya lah..heheh...sowie mak...habis lari bajet aku untuk raye nie...nak beli baju raye dah tak de bajet..hohohohoho

akhirnya tercapai jugak...kalo tak kerana ade sale kat jusco hari nie aku tak de makna nya dapat beli beg2 cam nie...memang lah tak mahal tapi orang yang tak berkemampuan cam aku nie kena lah tunggu sale baru lah dapat beli...kalo tak sebelum nie tengok n telan air liur jela....

handbag nie boleh dikatakan handbag raya...heheh..sbb aku nak pakai time raya t...tapi rase nya tak sempat raya aku dah melaram dulu

handbag aku nie kalo diikutkan memang nampak cam org2 tua2 punya...tapi aku peduli hape...dah suke..ape lagi aku rembat jelah..heheh...

last sekali selamt berhari raya dengan hand bag baru ye cik norhana mahat...hapyyy =)

No comments: