30 August 2010

:: AL -KISAH ::

al-kisah...taibbb...hehehhe
hari yang sama aku berbuka dijeram...buah hati aku ajak pergi ikut dia g danau kota....so aku dalam dilema...yang mana satu nak pergi..

satu kawan2 satu lagi buah hati...hohohooh...akhirnya aku decide pergi join diorang suma pergi jeram...tapi hati still nak ikut buah hati

last2 dah malam tu rase macam tak sempat nak ikut si buah hati nie...dia pun cakap kalo aku sampai kat upm awal kol 11 leh lah ikut dia...tapi paham jelah kan jeram bukan mines...jauh tu...sakit lah jugak punggung aku duk dalam kereta tu...memang tak sempat nak ikut dia...

aku suh amek kol 12 dia tak nak....ape lagi nak ngamuk lah aku nie...zapppp..terus badmud..

tapi pandai jugak dia pujuk aku...last2 dia janji nak amek aku hari jumaat nie buke n shoping raya sama2...memandangkan hari tu aku tak sihat yang terus balik tu...so jumaat nie digantikan semula..hehehehe...

elok2 nak marah nie..terus lembut hati aku...hua2....time kasih jerk daling..ling...

No comments: