13 October 2009

~warne warnie aidilfitri~


dibwh cahaya pelite....


nk pndg mane nie...sume nak amik pic aku...hehehhe


smile jela...org dah suke nk amik pic kite..huhuhu


with d geng...syg kamu!!!


aidilfitry y dinanti


stanley pengacau

gegadis..

kali nie episod raye u 2009 pulak...
tgk jelah dak2 tu....bkn men begaye lagi...majlis raye lah kate kan...yang tak penah
besolek pon turun dengan warne warni di kelopak mate n pp...hehehhe
sesui sgt lah dgn tema raye u KPZ taun nie..
actually...
aku tekejar2 sbnrnye nk attn majlis nie...why?
ha....pegi dating pye pasal lah nie...huhuhu
dating tu mesti...nti nagis laki aku..huhuhu
KPZdari sunway aku gerak balik dlm kol 7.10 mcm tu...cari2 jln balik lagi ngam2 kol 8 aku sampaiaku wisau dah takut2 tak sempat g majlis nie....
sempat tak sempat...sempat juga last2 nye...
naik bilik tgk ety dah siap..pe lagi mmg lincah la aku besiap...
tak mandi tak ape aku sarung jerk baju....huhuhu
nasib lah kan kalo de bau2 harum yang menusuk di rongge hidung kome...aku belasah jerk..wat tak tau suda....
mlm tu mmg dpt port y sgt bek pye....tol2 sblh makanan...bile de anoun para tetamu dijemput mkn...pe lagi dgn lincah nye....huhuhu
paling awal pat mkn geng kami....lincah tak lincah la kan..huhuhu
siap2 mkn p snap2 pic la pulak kan...tak sah kalo sesi snap menyenap ni kalo tak de...
last sekali...dah penat + letey...balik bilik lebih awal dari biase...huhuhuhu
pe lagi jum layan pic y sempat di snap...

No comments: