27 October 2009

~swett memoRY~


jiwe kacau~balik convo jln jem bangat..


~senyum sokmo kamu ye~


erk..ble lak dpt bunge nie..huhuhu


aduh...ramai nye umat...


;)...toitt...toittt


~aku dikala memakai jubah convo~


~with hubby~


sesuai tak kami...weee

~gelak keriangan..muah3~


~lupe lah name mamat sblh nie~


sonok kome ye dah grad


~sayang kamu~


b y punye...


ke-71


kami~baru pas kuar dewan

congratulation to my hubby

27/10/09
tarikh dimane aku mendpt jemputan ke convo Mohd Azraf...
huhuhuhu...aku merupakan sorg2 nye wakil famly dia kemajlis tu pd hari tu..pewiittt...
cam biaselah kan aku first2 mmg tak nk g...tapi cair dgn pujukkan si azraf nie...aku pon mengagahkan diri u pergi....tak de sush mane pon kat sane bile terpakse bepisah dgn azraf nie...tinggal lah aku sorg2 kat dlm dewan sambil menyaksikan upacara convo nie...

walaupon tak nk g n asik mengeluh sblm g tu (sowi yunk)...tapi bile dah kat sane...baru tepikir..alagkah ruginye lah kalo aku tak g..huhuhuhu....mane tak nye kat sane baru lah aku rase seronok bile berada disisi org y kite syg time dia ngah hapy2 cam tu...soronok sgt.....terase aku semakin dekat dengan my hubby...

pas habis majlis...sesi photografi pon bermule lah...nie sume atara pic yang sempat aku amik sblm balik kat upm nie...tak puas lagi sbnrnye amek gambar..memandangkan aku nk gerak balik awal sbb sok nye de final arab....ni jela pic yang sempat aku amek..

memperkenalkan aku dgn kwn2 dia merupakan penghargaan kpd aku...at lease kwn2 dia tau aku awek dia...tak de lah aku jeles bagai lagi...huhuhu..thankz b...sayang kamu

dah ptg..pas g mkn with epul n wan...aku pon balik...

lastly...aku sbnrnye nk mintak maaf dgn my hubby...sbb aku lagsung tak belikan dia pe2 time convo tu...even bunge sekuntum pun aku tak belikan...rase tekilan n sedey sgt2 sbb tak bg pe2 kat dia...bkn tak nk bagi tapi aku kesengkekan
ini lah satu2 pekare y palig aku nyesal...
bile mber tye dia tak pat bunge ke dr aku...Tuhan jerk yang tau hati aku cam ne time tu...
rase nk nagis pon de...tapi aku gagah kan jua..huhuhu
beslhnye aku rase sekarang nie pd dia..tak gune kan awek cam aku nie...
syg mintak maaf b...mintak maaf sgt sbb tak bagi y terbaik u b..


p/s
semakin hari semakin sayang kamu(azraf=bie)
jatuh cinta sekali lagi dengan Azraf..
ana thankz sbb tumpang umah..

No comments: