08 October 2009

KENAPE mesti malas nie????

pagi yang gelap kini sudah terang...tapi yang pelik pagi aku kali nie gelap la pulak...
patut la pon langsir tergantung bewarne warni nie tak diselak...mate aku still terkebil2...malasnye nak bangun + mandi + attn cls......
pagi2 tadi si Siti telah menyedarkan aku dari tido yang sangat indah bebas dari semua bentuk mimpi...."ana tak pegi kelas ke?" dgn mls n muke ngantuk aku pon jwb...kelas batal daaa...
dgn lincah aku sambung tido..tak mahu kerugian mase tido walaupon seminit...
akhirnya
=
=
=
=
=
=
tepat kol 9.30 aku dalam keadaan y malas...pon bagunlah....bgun pon sbb nak tgk game aku.... pe cite gak nye kat dlm latop tu ha...kol 10.00 de clas y harus aku attn...mcm mane nie...huhuhu...malas aku semakin memuncak...lagi2 bile aku dah open game aku nie...
tak leh jadi...aku kene mandi dulu...
mandi siap + kai baju u attn kelas pon siap..tgl nak g jerk nie....
hahahhahahah....tuttttttt...
dengan kadar kemalsan y dah sampai tahap danger ni.....dgn selambe aku PONTENG kelas Prof.Arbak....
weeeeeeeeeee....mmg abis lah aku next kelas dia...pasti name aku jadi famous sbb dia mmg suke panggil name stdnt y tak attn kelas dia...huhuhu...sowi prof...
saya nak g kelas tapi malas nie y kate tak yah g...huhuhuhuh
=
=
=
=
bile dah mls tu kan ...dgn tak buang mase aku terus continue game aku y tetinggal mlm tadi sbb tenet ta de ++ aku sgt2 lah pening..n pagi ni smbil dgr lagu mariah carey obsessed...
aku pon mengepost entry nie....perut dah bunyi...kene g bilik siti dulu...siti de wat b'fast...hehehheh...papaiiii
muah3....pewiiitttt

No comments: