24 October 2009

~santapan~


active cal complex + ginko complex +mixed vege-fruit

huhuhu...ini antara supplement yang aku harus amek hari2... adalah kan satu ubat tu bau taik ayam...aku paling tak tahan...tapi blasah jerk...nak sihat nye pasal..kome2 kalo nk mkn ape2 ubat kasi bau dulu baru beli....dapat ubat bau taik ayam cam aku...bau dia mmg tak leh blah...nasib lah capsel..kalo ubat cecair mau aku pengsan mkn nye....

tapi ikut kan aku nie...aku bkn mkn ikut aturan pon...aku men belasah jerk..time2 aku nk aku mkn...ikut suke..huhuhu...banyak g bende len aku nk santap...hehehe

yang benor nye ubat2 nie si ety y kenal kan...dia de tapi belash tak mkn...hampeh..farah pon memiliki ubat ni...nak gemuk kate nye....tak tau lah leh jln ke tak ubat nie...just try...huhuhu..

n skarang nie aku ngah sebuk cari vit. u kulit aku yang tah bile ngade2 tak leh mkn seafood pulak dah....kalo aku blasah mkn gak...mmg tmbul lah benda yang tak diundang nie kat bdn aku....tak macam huduh plakkan bile benda nie tumbuh...
bulat2 dia hngap kat bdn aku nie...dah tu bile garu dah mcm bekerak plak....budus sungguh...
betompok2 tumbuh....ingat aku suke lah tompok2...
walau pon aku suke kucing tapi tak de lah aku pon nak jadi kucig tompok...hahhaha

k lah wey...nak madi...weeeeeee

No comments: