26 July 2009

~ duNia Org Banyak Duit ~

bosan tahap babun dah nie

victoria club

poning2

fakirah y masih ade energy mpu tesenyum

piece......
nak karok nye sal len plak tempat y aku pat pegi...huh..
nak jadikan cite aku overnite mlm tu...ikut nuar n ila...
jumpe bos nuar follow dia g victori club...aku nie org kg mane lah tau victoria tu pe...ingat tempat karok lah...masuk2 aku tak nampak org melalak pon...pelik tahap babun dah nie....dah le siap kene tulis name bagai nak masuk...lagi pelik nuar kene salin suar track panjang coz dia kai short...nak tau ak...upe nye tempat judi org kaye y aku masuk nie....hampeh gile....
paling aku tak tahan diorg nie boleh abis 2 ribu dlm seminit jek....kalo bagi kat aku duit tu kang bagus...pahale pon dapat ak..kan...kan..pe2 pon mlm tu bosan tahap babun ...just tgk org men game kanak2 tapi leh ilang beribu2...wat panas jerk...lantak kome lah...bile borak2 dgn diorg baru lah aku tau kehidpan org y kaye2 nie mc mane....
boleh gile layan diorg nie....cakap tak behenti2....aku dah sangap2 dibuat tak reti jerk.....
hampeh....




No comments: